Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

Distances līgums 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.


Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Piegādes un samaksas kārtība klātienes pasākumos

Pircējs veic pasākuma biļetes pasūtīšanu, izvēloties vēlamo datumu un norises vietu, un aizpilda pieteikuma formu mājaslapā.

Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par biļeti, izmantojot interneta veikalā pieejamos maksājumu rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto rēķinu, kas tiek nosūtīts uz norādīto e-pasta adresi.

Pēc maksājuma veikšanas Pircējs automātiski saņem apstiprinājuma e-pastu, kas apliecina veiksmīgu dalības reģistrāciju pasākumam. Šis e-pasts kalpo kā elektroniskā biļete un garantē dalību izvēlētajā pasākumā.

Biļetes netiek sūtītas pa pastu vai fiziski izsniegtas — tās ir digitālas un tiek saņemtas elektroniski pēc apmaksas.

Dalība pasākumā tiek nodrošināta, ierodoties norises vietā un uzrādot apstiprinājuma e-pastu vai pircēja vārdu, kas norādīts pieteikumā.

Atteikuma tiesības

  1. Tā kā piedāvātās biļetes attiecas uz konkrētu pasākumu ar noteiktu datumu un laiku, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 22. panta pirmās daļas 12. punktu atteikuma tiesības uz šādiem pakalpojumiem neattiecas.

  2. Ja Pircējs nevar apmeklēt pasākumu, viņš var rakstiski sazināties ar Pārdevēju, lai vienotos par iespēju pārreģistrēt dalību uz citu datumu (ja tas ir pieejams).

  3. Ja pasākums tiek atcelts vai pārcelts no Pārdevēja puses, Pircējam ir tiesības saņemt pilnu atmaksu vai izmantot biļeti citā datumā.

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.